10 תשובות
הרוצח נתפס? מתי?
לא בעד
אנונימית
לפי ההלכה עין תחת עין זה כסף אין ביהדות דבר כזה מי *שפצע* יפצעו אותו חזרה
ובכללי כן בדעה הזאת
שואל השאלה:
אולי היו משתמשים בו בשיטה של אסד.
אנונימי
עוזר לשאלות לא כל כך הבנתי בהלכה כן אומרים לעשות עין תחת עין?
אנונימית
עין תחת עין זה אומר סכום כסף לוקחים אדם לשוק העבדים ובודקים כמה הוא שווה לפני הפציעה וכמה אחרי, ואת ההפרש הוא משלם הפוצע.
לא נראה לי שזה מה שצריך להתעסק בו
זה ילדותי ופרמטיבי
כמובן שצריך להעניש עונש חמור כלשהו
מגיע לו עונש מוות
fuv
לא, לדעתי מגיע לרוצח הרבה יותר גרוע
התעללות בפומבי ומוות איטי
עין תחת עין זה תשלום אחוי