3 תשובות
אני יודע שיש חדר כושר ליד היכל התרבות.
ויש את אקסטרים שהוא ביציאה מלוד איפה שאולמי אליסון.
ליד היכל התרבות, ואם אתה בכיתה י'-צבא אתה יכול לבוא להתאמן ב'אחריי':)
היי אתה מוזמן להצטרף למכון הכושר שאני מתאמן ''דאמבלס'' נמצא ליד היכל התרבות עובד ימי

א'-ה' 7:30-23:00
ו'-7:30-15:00
ש'-יציאת שבת עד 23:00

בהצלחה (:
.J