5 תשובות
שואל השאלה:
בחמות
בחמות
כן יופי שמת עיצבן אותי חוץ מאהבה זךו לישראל הוא חרא של דבר עם הדעה שלו לנשים וללהטבים
אנונימית
^אני מסכימה שאף אחד לא צרחך למות בגלל הדעה שלו אבל בוא נגיד שלא הייתי כל כך עצובה שהוא מת
אנונימית
שואל השאלה:
אה פאק רגע עכשיו ראיתי.י שזה ברמות סליחה
אה פאק רגע עכשיו ראיתי.י שזה ברמות סליחה
בוקר טוב
באותו הנושא: