5 תשובות
על השיעורים סיפרתי
טסט לשום חברה לא סיפרתי רק אנשים שהרגשתי שנתנו לי אנרגיות טובות חחח ועברתי
אל תאמרי
שלא תיווצר תחרות ותגרמו אחת לשנייה להרגיש לא נעים
תמיד מספרים שעושים שיעורים, רק על הטסטים לא מספרים
להקשיב לאמא שלך
למה לא להגיד
אנונימית