9 תשובות
חבר קרוב? מאיזה בחינה? לא מכירה אותו אז לא
אנונימית
איך ראית בו חבר קרוב הוא אפילו לא ידע מי אתץה
נתעב**
והוא היה אדם טוב
והוא היה אדם טוב
האמת שהוא לא היה אדם טוב, הוא אמר שאם הבת שלו תיאנס אפילו בגיל 10 ותיכנס להריון הוא יכפה עליה ללדת אותו
לא אהבתי את הדעות שלו או אותו כבן אדם אז לא. וכן רצח על דעות פוליטיות זה לא לגיטימי ולא מעבר.
הוא היה בן אדם מזעזע אז לא,לא תומכת במעשה אבל כל יום אנשים בעולם מתים יש אנשים הרבה יותר טובים ממנו שאיבדו את החיים שלהם שבוע
אנונימית
אין צורך בהשוואות. הבן אדם איבד את חייו רק בגלל דעות שונות.
שכולם ינוחו על משכבם בשלום.
שכולם ינוחו על משכבם בשלום.
אנונימי
שואל השאלה:
ולשמאל כרגיל לא איכפת מחופש הביטוי. ממש כמו ברוסיה
ולשמאל כרגיל לא איכפת מחופש הביטוי. ממש כמו ברוסיה
אנונימי
האמת שעד אתמול לא ידעתי בכלל מי זה, אבל אם בשבילכם מי שנגד הפלות הוא זה שאדם רע ואדם טוב שמי שבעד הפלות, זה אומר שמשהו לא בסדר אצלכם ולא אצלו (לפחות בנושא הזה) ועצוב שהוציאו לו שם רע גם בוויקיפדיה בגלל שאמר את האמת על הקורונה ועל החיסונים ועל משבר האקלים שהם קוראים לזה "התחממות הגלובלית".
באותו הנושא: