27 תשובות
כמה הדפר יצא?
שואל השאלה:
40 ורציתי ללכת לשחמ אבל לא בנויה לדברים שאומרים לי שרואים שם ולא בא לי משלט
אני לא יודעת באיזה שלב את במבחינת ציונים והכל
אבל בגדול אם יש לך כוח ללמוד לדפר שוב ולשפר זה שווה את זה(יש קורסים) .
גם יום המאה אני מאמינה שאפשר לבקש חוזר אבל ממש חשוב ספר לתפקידים מסויימים .
תכוונני את עצמך בהתאם לתפקידים שאת רוצה ואז תנסי לראות מה את צריכה לשפר-וגם האם זה מאוחר מידי ביחס למועדי הגיוס שלך.
יש מצב שפיספסתי את הסבב הזה של המיונים ויש מצב שעוד לא מאוחר מידי
תמיד אם זה מספיק חשוב לך את יכולה לדחות טיפה את הגיוס בשביל תפקיד
*מבחינת מיונים והכל
שואל השאלה:
אין הפרופיל שלי מונע ממני להתקבל לתפקידים
שואל השאלה:
יש לי עוד 30 יום עד שהשאלון העדפות נסגר ומרוב שאין לי תפקידים הכל סימנתי 1 חוץ משחמ ואחרי מה שאמרו לי שרואים שם ממש לא בא לי
אני לא מכירה מה זה שחי אבל זה תלוי איזה תפקידים בא לך?
בא לך לוחמה ? או שבא לך דברים אחרים
יש מלא תפקידים אחרים מעניינים שלא דורשים פרופיל גבוה בכלל
שואל השאלה:
הפרופיל שלי עומד על 64 בגלל 3 קילו שחסרים לי ואני לא מצליחה לעלות
רציתי מגב וזה לא מתאפשר לי
ואז התפשרתי על שחמ שזה משטרה אבל הולכים לאירועים איומים שאני פחות רוצה לראות
גם מגב זה לא פשוט בכלל- הם הרבה פעמים נמצאים באזורים ממש בעייתיים
אבל גם לא בא לך על שחמ אל תעשי את זה - או שתחקרי לגבי זה יותר כדי להבין מאה אחוז שלא בא לך או שאם את מרגישה שאת מבינה מספיק תוותרי ותחשבי על אופציה אחרת
אם מגב זה מה שהכי בא לך ועדיין יש לך את האופציה תנסי להתייעץ על אנשים על איך אולי להשלים את השלוש קילו החסרים
או שתחשבי על תפקיד נוסף שיעניין אותך שלא צריך את זה בשבילו(גם אם זה לא היה לך בשאלון העדפות)
שואל השאלה:
אני רוצה לעשות משהו משמעותי חשבתי גם על מדריכת קליעה אבל זה גם לעלות במשקל וגם יום המאה חדש כי קיבלתי 3 בהדרכה וגם בפיקןד
את חושבת שתצליחי לעלות 3 קילו?
זה משהו שאת מוכנה לעשות?
אם התשובה היא שזה מספיק חשוב לך כדי לעשות את זה אז זה משהו אחד
אם לא זה משהו אחר
שואל השאלה:
ברור שכן אבל רוצה לעלות את זה בכושר איכשהו
וגם זה לא פשוט ממש קשה ולא חושבת שנותר לי זמן
כן אני גם לא בטוחה
זה לא בלתי אפשרי אבל זה קשה
אני חושבת ששווה לשפר את הדפר או את יום המאה בכל מקרה
ולנסות להסתכל על תפקידים שלא דורשים פרופיל גבוה.
אולי תחקרי יותר על שחמ ותגלי שזה משהו שכן מעניין אותך

עוד פעם אם את מוכנה לעשות הכל למען תפקיד מסויים אני מאמינה שאפשר לעלות את המשקל הזה לאו דווקא אבל למחזור הקרוב אלא טיפה לדחות את התחלת השירות-לפעמים זה שווה את זה
יש גם מכינות ודברים כאלו
שואל השאלה:
שחמ מעניין אבל רואים זירות שתביני איזה
אני לא יכולה לכתוב כאן אבל זירות קשות מאוד ולא יודעת אם אני יוכל להכיל את זה
אני מאמינה אבל שמשבצים בהתאם ליכולת ולאופי לא?
לא מספיק מבינה בזה אבל אם חושבת שזה יעשה לך רע נפשית לא כדאי
אבל נראה לי שזה פשוט ממש תלוי איפה השיבוץ שלך כשוטרת יהיה
גם במגב את תוכלי להיות באזורים ממש קשים ולהתמודד עם פחדים ודברים קשים
הכל תלוי שיבוץ וגם דברים שאי אפשר לחזות
השאלה אם את מוכנה לזה או שאת פחות רוצה את זה בשביל עצמך וזה גם בסדר
אני מציעה בכללי לחפש עוד תפקידים עם אופי דומה למה שאת מחפשת
ככה
פרה פרה

דפ"ר 40
אחרי יום המאה חדמ"ש אפשר לבקש דפ"ר חוזר ולשפר
לא, אל תדאגי, לוקחים את הציון הגבוה ביותר


בנוסף,
אחרי יום המאה, מותר ואפילו מומלץ לשפר ציונים, עד שלושה ציונים
ולצערי כן, לוקחים את הציון האחרון (מזכרוני)

לי יש פרופיל 45 ועדיין קיבלתי זימונים מושלמים
45 מונע ממך קרבי ואקטיבי, שני דברים שאני שונאת

אם את לא מרוצה מהפרופיל, את יכולה לערער, בעיקר אם חלק מהבעיות הרפואיות שיש לך בסעיפים, נפתרו


בנוסף, אולי אוכל להציע הצעות יותר פרקטיות אם תפרטי טיפה יותר על הציונים שקיבלת
לדוגמה מה הפרופיל שלך? מה תתי הציונים בדפ"ר? האם ההתרשמות בריאיון הייתה טובה, או פחות? מה ציוני יום המאה?

יש הרבה תפקידים, ותמיד מוצאים לך תפקיד
שואל השאלה:
ציוני המאה בדברים הכי חושבים שזה פיקוד והדרכה אצלי זה 3 פרופיל 64 דפר 40
פרופיל 64 בגלל שלוש קילו שחסרים לי לא בגלל משהו רפואי
פרופיל 64 זה מטורף

פשוט תשפרי כמו שהצעתי לך

יש לך כיוון לאיזה תפקידים את רוצה? אם כן, תשפרי על פי זה
שואל השאלה:
סתם שאלה לאיזה תפקידים את מתכוונת ? כי אני רוצה להיות בתפקיד מעניין ואין לי פרופיל למגב אז אמרתי נלך למשטרה אבל גם לא בטוחה בזה ומעניין אותי לאיזה את מתכוונת
שואל השאלה:
קיבלתי תפקידים כמו מדריכת פיקוד העורף וכאלה דברים שלא מעניינים אותי או תפקידי לוגיסטיקה כאלה
אני נגיד חלשה פיזית
יש סיבה ל45 שלי

כל כלל חמן בערך, אני עכשיו קיבלתי זימון לשחקים
חוקר מודיעין/ימי, מפענח תצלומי אוויר, מדריך סימולטורים, מדריך מחשבים, מדריך ירי, חובש, פרמדיק, עובד מעבדה רפואית, אתרוג, גוונים, ויש עוד מלא

אני לא יודעת מה את אוהבת
תשפרי דפ"ר ואז כלל חמ"ן שזה הכי שווה בעולם וחלום שלי
יש מלא חקר ש45 זה האידיאלי
תשפרי דפ"ר ונושאים חשובים ביום המאה

כן, זה דברים עם דפר 40-60

אבל את חייבת לשפר, גם לוקחים את הגבוה ביותר אז אין סיכון
איך לי יש ולך אין? התפקידים השווים, לפחות ממה שאני רוצה וחושקת בהם, זה פרופיל 45-64
שואל השאלה:
אין לי תפקידים בגלל הפרופיל הזה
שואל השאלה:
אין לי שום דבר מהדברים האלה אולי קיבלת דפ"ר גבוה וגם אני יותר תפקידי שטח בגלל זה התעניינתי במגב או שחם
וחסר לי שלוש קילו לעלות פרופיל רק על זה הורידו אבל לא מצליחה לעלות