13 תשובות
לא
אני לא תומך במדיניות של ישראל
אני בעד חלוקת הארץ ופיתרון שתי המדינות
אני לא תומך במדיניות של ישראל
אני בעד חלוקת הארץ ופיתרון שתי המדינות
אנונימי
הל נו
לא
אנונימי
מסכים עם הכל חוץ מהפלות שזה נושא מורכב לדיון. אני לא חושב שהוא טועה או צודק אני חושב שזה עניין של דעה ותפיסה
כן
מסכים עם רוב הדברים ששמעתי אותו אומר.
ממש לא
אבל הוא עשה הסברה מטורפת
אבל הוא עשה הסברה מטורפת
לא
כן
לא
כן! אני מסכימה עם רוב הדעות שלו. יהיה זכרו ברוך
באותו הנושא: