16 תשובות
למה מעלים את זה לרשת? למה את נכנסת?
זה הורס את הנפש.
תלמדי להבא
למה אתם נכנסים לדברים האלה יכול להיגרם מזה נזק נפשי בלתי הפיך
שואל השאלה:
היה עם דם והכל, מפרסמים את זה במקומות רגילים
אנונימי
שואל השאלה:
לא רציתי להיכנס פשוט זה היה מול העיניים שלי כי רציתי לראות את הסרטונים על צ'ארלי קירק שירו בו, לפחות מטושטשים
אנונימי
שואל השאלה:
תחשבו שיש לכם סרטון מול העיניים שמראה הכל, אתה לא רוצה לראות.
אבל הסקרנות גוברת עליך
אנונימי
גם את כל הסרטונים של השביעי באוקטובר פרסמו בכל מקום ובכל זאת עד עכשיו לא נכנסתי
תלמד להבא נפש של בן אדם נורמלי לא יכולה לעמוד בדברים האלה זה לא צחוק
אל תכנס לקישורים של דברים מפחידים
מה מה אתם מדברים??
^אישה נרצחה ברכבת בארה"ב
והסרטון הזה מופץ ברשתות וגם בלי צנזור

*לא לראות אותו*
שואל השאלה:
כל הכבוד לכם. ועכשיו מה

זה קשה

האמת היה היה
אנונימי
^^אפשר קישור?
סתם חח
מעלים כי צריכים לדעת מה זה
תעשה דברים שמרגיעים אותך
שואל השאלה:
תודה רבה!
אחר כך היה לי קשה לישון וישנתי רק ב5:00 כל הלילה שלי התערער
אנונימי
אני גם ראיתי אבל לא ראיתי ממש דם או משהו כאילו זה לא היה ממש גרפי
מה? איזה?
שלום אנונימי,
נתת ביטוי לסלידה שחשים רבים כשנחשפים לסרטון כל כך אכזרי ומערער. ייתכן שזה שם בפוקוס גם את החשש שאולי תופעות מהסוג הזה קיימות גם קרוב יותר אלינו, בחברה שלנו וזה עלול לעורר פחדים וחוסר נעימות רבה.
הרשת וגם העיתונים מלאים בדברים מזעזעים מכל הסוגים שאפילו לא ניתן לדמיין, לפעמים אי אפשר למנוע את הצפייה בחלק מהם. חשוב ששיתפת את השאלה ואולי זאת תהיה הזדמנות להמשיך לחשוב מה זה מעורר בך ולמה, אולי תוכל להגיע לתובנות חדשות מעשירות על העולם שלנו ואיך להתמודד איתו.

אם מתאים לך להמשיך לשתף באופן אישי ואנונימי מוזמן להתכתב איתנו בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), נקשיב, נתמוך ונסייע מכל הלב.
ההתחברות דרך הקישור למטה.
ושתחווה הרבה דברים משמחים!
שלך,
מתנדב סה"ר