8 תשובות
מה זה לא בכיתי בגלל סיבה אלה בשביל לשחרר את מה שעובר עליי
זאת סיבה, מה עובר עלייך? יכולה לבוא לפרטי
זאת סיבה, מה עובר עלייך? יכולה לבוא לפרטי
תנסי לישון מוקדם היום
שואל השאלה:
^^ כאילו עוברים עליי דברים שאין באמת סיבה לבכות עליהם אולי קצת להתבאס פשוט בזמן האחרון עוברים עליי מלא כאלה אז אתמול פשוט נשברתי בגלל זה
^^ כאילו עוברים עליי דברים שאין באמת סיבה לבכות עליהם אולי קצת להתבאס פשוט בזמן האחרון עוברים עליי מלא כאלה אז אתמול פשוט נשברתי בגלל זה
אנונימית
תקשיבו כולם, עוברים תקופות קשות. זה דבר קשה ולפעמים כואב מאוד, אבל הכי חשוב להמשיך. ובסוף שזה עובר, זו הרגשה מטורפת שאשכרה הצלחת, וזה קושי בונה לעתיד.
אז זו כן סיבה הכל בסדר^
שוב יכולה לבוא לפרטי
שוב יכולה לבוא לפרטי
וואי קורה לי אותו דבר לאחרונה
קרה לי הלילה
קרה לי הלילה
תתקלחי תשמעי קצת מוזיקה ובלילה תשלימי את השעות שינה
תקשיבי תתקלחי זה יעיר אותך ואם את רוצה את מוזמנת לפרטי בשמחה
באותו הנושא: