11 תשובות
5 דק'
שואל השאלה:
מפחיד ממש עכשיו מלחמת עולם
לא תתחיל
שואל השאלה:
איך אתה בטוח?
מה האינטרס להתחיל מלחמת עולם
עד כה כל פעם שהתחילו מלחמת עולם זה כי חשבו שינצחו הרוסים יודעים שלא ינצחו ואו שלא יהיה עולם או שהם יאבדו את הבמה העולמית שלהם
בכל מצב הם לא "מנצחים"
שואל השאלה:
אבל זה עכשיו גם ארצות הברית , גם רוסיה, גם אוקראינה המדינות השכנות שבכוננות. אנחנו מול עזה, לבנון סוריה, איראן ( בעקבות זה גם סין שוקלת להצטרף). זה לא כל כך מופרך
יש אני מצידי בוא נסיים את זה במלחמה אחת בין כל העולם. והמנצח ינצח. וזה בעצם מלחמת עוג ומגוג. די נמאס כבר מאיך שהעולם מתנהל
מה הקשר בין נה שאמרת למה שאני אמרתי
מה האינטרס למלחמת עולם?
האמת שאתה צודק אבל אם רוסיה יש איתה עוד מדינות גדולות שביחד יש להם סיכוי
לא אין
סין ורוסיה זה בעלות ברית על הנייר אבל בעצמן המחלוקות שלהן גדולות מאוד בעיקר על משאבי הטבע הרוסים
אפילו למילותיו של גיגי פינג אין מקום לרוסיה באימפריה סינית.
מלבד זה אין לרוסיה בעלות ברית חזקות ושוב גם במלחמה טוטאלית המערב מנצח כרגע אין מה לעשות.
בכללי רוסיה לא נראה לי מתכוננת למלחמה. היא סתם עוד גורם במשוואה שצריך להסיר. ובדרך כלל נותנים לנו לעשות את זה חיחיחיחי