3 תשובות
קרה לי אין צריך להיות סופר איטיים שמה ולצפות לנהגים רעים לא מתחשבים להתקדם סופר לאט להוציא את הראש וכשאין אף אחד לגמרי ואף אחד לא בא במהירות לעבור
אנונימית
בסוף הם רק מחפשים איך להכשיל אותך
אין מה לעשות
ככה זה בארץ
צריך להתמודד עם זה...