11 תשובות
מגעגוע לבן אדם או לגרסא שיצרת לעצמך בראש
לפעמים המוח שלנו לא אוהב לשנוא כשאנחנו לא יכולים להראות את זה
אנונימי
לפעמים זה הפוך ממה שתיארת אבל כנראה זה פשוט תפיסה חדשה כזאת על הבן אדם אחרי הפרידה או משהו בסגנון
שואל השאלה:
אז זה לא רעיון טוב לחזור?
פתאום הוא מושלם בעייני
אז זה לא רעיון טוב לחזור?
פתאום הוא מושלם בעייני
אנונימית
תלוי מה הסיבה שנפרדתם
שואל השאלה:
רבנו מלא לאחרונה והרגיש לי שזה לא עובד
רבנו מלא לאחרונה והרגיש לי שזה לא עובד
אנונימית
תמיד אפשר לתקן לדעתי כל עוד זה לא משהו כמו בגידה
אבל זה גם תלוי על מה רבתם והתגובה שלו בריבים וכל מיני כי כנראה שהייתה סיבה
אבל זה גם תלוי על מה רבתם והתגובה שלו בריבים וכל מיני כי כנראה שהייתה סיבה
שואל השאלה:
המון פיצוצים מצד שתינו, הגיע לכעס ועצבים המון.
לא בגידה, עדיין אוהבים.
המון פיצוצים מצד שתינו, הגיע לכעס ועצבים המון.
לא בגידה, עדיין אוהבים.
אנונימית
אם את מרגישה שאפשר לתקן אף פעם לא מאוחר יותר
ברור אבל שגם צריך להגיע מהצד שלו גם
ברור אבל שגם צריך להגיע מהצד שלו גם
מידי*
דווקא אני הפוך
באותו הנושא: