33 תשובות
מוזיקה וגיטרה
גם לצפות כזה בשמיים אבל זה נשמע לי די קרינג
גם לצפות כזה בשמיים אבל זה נשמע לי די קרינג
מוזיקה, לדבר באנונימיות עם אנשים שאתה באמת סומך עליהם, לצייר, לצאת להליכה, לאכול משהו שאתה אוהב.
הדברים האלה באמת באמת עוזרים לי.
הדברים האלה באמת באמת עוזרים לי.
להתעלם וזה יעלם
לישון לאכול והחברות
מוזיקה
אין לי דיכאון אבל לפעמים יש תקופות ארוכות של עצבות כזו שמושכת אותי למטה
בזמן הזה אני אוהבת להיות לבד, לצאת להליכות או ללכת לקניון לבד
כמובן שצריך את המוטיבציה בשביל הדברים האלו
בזמן הזה אני אוהבת להיות לבד, לצאת להליכות או ללכת לקניון לבד
כמובן שצריך את המוטיבציה בשביל הדברים האלו
אנונימית
מוזיקה וספרים
כלום אני פשוט סובל סבל נקי חח זה החיים מה נעשה אמא רצתה תינוק
וויד
אנונימי
תלוי ממה הדיכאון נובע, אם אתה לא יודע דבר איתי אם באלך
להיות בעשייה כמה שיותר, בשגרה כלשהי ולהגשים את עצמי.
גם אני מאוד אוהבת לעזור ומבחינתי זאת הסיבה שאני פה בעולם, אז זה גם משהו שממלא אותי ועוזר לי.
גם אני מאוד אוהבת לעזור ומבחינתי זאת הסיבה שאני פה בעולם, אז זה גם משהו שממלא אותי ועוזר לי.
לאכול מלא
כדורים
שירים חברות
הכדורים
סרטים כשאני שקועה בהם זה קצת גורם לי לשכוח
לישון
זה מה שמציל אותי
זה מה שמציל אותי
בינג' אנימה
לראות שר הטבעות
(זה באמת עוזר בלטפל בדיכאון)
(זה באמת עוזר בלטפל בדיכאון)
לאכול
וסרטים
וסרטים
לצאת מהבית לברים
חדר כושר מוזיקה להיות בן אדם טוב
מוזיקה ותרופות
להדחיק יאיי
סתם אני פשוט שומעת שירים, קוראת, הולכת לישון, בוכה, מדברת עם אנשים שאני סומכת עליהם, מתאמנת, אני עושה דברים שמשמחים אותי (אומנות כמובן) וכו'..
סתם אני פשוט שומעת שירים, קוראת, הולכת לישון, בוכה, מדברת עם אנשים שאני סומכת עליהם, מתאמנת, אני עושה דברים שמשמחים אותי (אומנות כמובן) וכו'..
שירים, אמנות, שיחות
וכדורים כמובן
וכדורים כמובן
משחקים אןתה כולם שהעולם טוב ושווה להביא ילדים
כן שיעבדו כל יום ויקבלו יחס מגעיל מבני אדם ואז ימותו יום אחד?
ממש לא.
כן שיעבדו כל יום ויקבלו יחס מגעיל מבני אדם ואז ימותו יום אחד?
ממש לא.
אמנות אמנות אמנות
בדגש על ליצור אמנות, לא רק לצרוך
בדגש על ליצור אמנות, לא רק לצרוך
מוזיקה
כלום הכל מרגיש מת יבש חסר צבע אני מרגיש שגם אם לא יהיו שמחים יהיה לכולם וןב יותר אם אמות טני לאחרונה חושב על זה ברצינות אולי כדאי לעצור את זה כאן ולעצור את הסבל שלי ואת אלה שמסביבי
אנונימי
קודם כל, תרופות וטיפול פסיכולוגי.
אבל מבחינת התנהגות: עוזר לי לכתוב לעצמי, לשמוע מוזיקה, לצייר, לדבר עם אנשים שקרובים אליי, בעלי חיים, ולשבת בחוץ ליד קצת טבע.
אבל מבחינת התנהגות: עוזר לי לכתוב לעצמי, לשמוע מוזיקה, לצייר, לדבר עם אנשים שקרובים אליי, בעלי חיים, ולשבת בחוץ ליד קצת טבע.
אנונימית
אין לי דיכאון איידונואו
אבל כשאני מרגיש רע אני מנסה ליצור משהו
לצייר, לתכנת, רובוטיקה... וכו' וכו'
אבל כשאני מרגיש רע אני מנסה ליצור משהו
לצייר, לתכנת, רובוטיקה... וכו' וכו'
^
אינדיקה או סאטיבה?
אינדיקה או סאטיבה?
אנונימי
היי לך,
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. אולי יש מישהו שניתן לסמוך עליו ולשתף אותו ברגשותייך..
בנוסף, אם תרגיש צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר
נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. אולי יש מישהו שניתן לסמוך עליו ולשתף אותו ברגשותייך..
בנוסף, אם תרגיש צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.
שלך,
מתנדבת סה"ר