28 תשובות
היייייי סליחה לא התכוונתי להרעיש
כנראה מפלצת או משהו אבל אין לך מה לפחד
וטפ תתקשרי ךמישהו אמא או אבא
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אין לי סכיזופרניה, למה שיגיע תוך יום?
אנונימית
אני צוחק הכל בסדר את סתם פשוט עייפה
שואל השאלה:
אני לא אני ערנית עכשיו מידי וזה לא מפסיק
אנונימית
שואל השאלה:
בימים האחרונים בכללי אני מרגישה שאני לא לבד. יש רוח לידי?
אנונימית
שואל השאלה:
נוו תעזרו לי
אנונימית
שואל השאלה:
תנו לי בדיחות
אנונימית
שואל השאלה:
משהו
אנונימית
שואל השאלה:
הלפ
אנונימית
זה הסוף
תספרי את הימים שלך
שואל השאלה:
נוו
אנונימית
שואל השאלה:
אוף למה זה קבוע? שהרוח תשנה את קצב הנשימות שלה. זה חופר
אנונימית
זה סוג של דיבוק שנכנס על חפץ ונושם
תעזבי אותו לנפשו
זה הנשמה של היטלר אני שמתי אותה שם שתציק לך כל הלילה ואחר כך הוא יקפוץ עליך
את לא תראי את הזריחה
מה זה היה בסוף?
אנונימית
הסכיזופרניה ניצחה
שואל השאלה:
מה?
אנונימית
אולי זה הקולות?
שואל השאלה:
רוח? בסוף השלמתי איתו.
אנונימית
שואל השאלה:
אני עוד יהיה חברה שלו. בוא נראה מה יהיה הלילה אם הוא ימשיך. ואם זה היטלר יהיה לי הזדמנות להציק לו
אנונימית
הסכיזופרניה ניצחה סופית
שואל השאלה:
למה אתם עונים יומיים אחרי? אני כבר לא שומעת
אנונימית
היי,
נשמע שהנשימות שאת שומעת מטרידות, אולי גם מפחידות ומדאיגות אותך..

אולי יש מישהו בסביבה הקרובה אליך שתוכלי לשתף במה שאת חווה.. אולי הוא יוכל לעזור בדרך כלשהי, יכול להיות שביחד תוכלו למצוא דרך להקטנת הלחץ.. אולי עצם הדיבור על הדברים כבר יוריד את מפלס הפחד..

יכול להיות שתרצי לדבר על העניין באופן אנונימי בצ'אט? עמותת סה"ר [סיוע והקשבה ברשת] מפעילה צ'אט אנונימי וקסום, בו אפשר לעלות מה שרוצים.. מתנדבת או מתנדב יקשיבו, יתמכו ויהיו שם איתך.. אולי השיחה מעט תקל עליך..
קישור אלינו נמצא בתחתית ההודעה..מוזמנת לבוא מתי שנוח לך..
שלך,
מתנדבת סה"ר