7 תשובות
תלוי מה היחס שלי לאף שלי
לא נעלבים
אנונימי
לא, הייתי שמחה שהוא הבין שהוא יצא הגרסה המכוערת ואני היפה
(דרך אגב יש לי במציאות תיאום)
(דרך אגב יש לי במציאות תיאום)
אנונימית
כן
אנונימית
לא
לא גם אני בעצמי רוצה ניתוח אף
לא
באותו הנושא: