4 תשובות
זה פוגע וזה בסדר להעלב אבל כנראה שהוא סתם לא שלם עם עצמו אז חושב לפגוע במישהו אחרת שהיא כן יפה ומהממת יעזור לו או שהוא סתם מטומטם יש כאלה וסתם שתדעי שאת כן מהממת ולמי אכפת ממנו בכלל
יש אנשים חארות
דבר ראשון מי הדפוק הזה שיש לו טאקט ברצפה ואינטליגנציה רגשית מינימום של חיפושית זבלל

דבר שני ברור שלגיטימי שתעלבי זה פוגע לשמוע אתזה

דבר שלישי הוא אולי חשב שאת שווה רצח וידע שאין לו סיכוי איתך אז הוא אמר אתזה!!
מקנאה, הכול נובע מקנאה.
על מי תמיד ידברו? על אדם מצליח?
או הומלס ברחוב?