3 תשובות
האיכות של הסרטים הראשונים ממש נמוכה. אבל סיפור יש, והסרטים שאחר כך יותר טובים
תראי לפי הסדר שיצאו הסרטים, פרקים 4 5 6 ואז 1 2 3 ואז בסוף 7 8 9
4-6 ממש ישנים, משנות ה70-80 אז הם מצויינים אבל לא ממש עומדים במבחן הזמן
1-3 חדשים יותר, משנות ה90 יותר, האקשן הרבה יותר טוב והקצב של העלילה עובר טוב יותר אבל העלילה משעממת יותר לטעמי
7-9 יצאו בעשור האחרון ולדעתי הם ממש משעממים אבל אם את רוצה לראות את כולם את מוזמנת