5 תשובות
בערך 50000
חדמש כדאי לך דרך הצבא
נכון אולי יהיה לך קבע אבל אתה תצא מצבא אם כאלו ניסיון ויעמדו בתור בשבילך
atudaim.org.il/מידע/האם-כדאי-להירשם-למסלול-העתודה/
תקראי את היתרונות והחסרונות (והסיכונים) פה ותחליטי.
תקראי את היתרונות והחסרונות (והסיכונים) פה ותחליטי.
שואל השאלה:
למרות שזה לחתום קבע של ארבע שנים ששם המשכורת שלי תהיה הרבה יותר נמוכה ולאו דווקא שאעסוק במה שהייתה ההתמחות שלי?
למרות שזה לחתום קבע של ארבע שנים ששם המשכורת שלי תהיה הרבה יותר נמוכה ולאו דווקא שאעסוק במה שהייתה ההתמחות שלי?
באותו הנושא: