5 תשובות
בערך 50000
חדמש כדאי לך דרך הצבא
נכון אולי יהיה לך קבע אבל אתה תצא מצבא אם כאלו ניסיון ויעמדו בתור בשבילך
atudaim.org.il/מידע/האם-כדאי-להירשם-למסלול-העתודה/
תקראי את היתרונות והחסרונות (והסיכונים) פה ותחליטי.
שואל השאלה:
למרות שזה לחתום קבע של ארבע שנים ששם המשכורת שלי תהיה הרבה יותר נמוכה ולאו דווקא שאעסוק במה שהייתה ההתמחות שלי?