13 תשובות
הסרט יצא רק ביפן. הוא יצא לארץ עוד 6 ימים. אבל אני ממש מתרגש לראות אותו
שואל השאלה:
לדעתי הוא יהיה קרייזי
לדעתי הוא יהיה קרייזי
אם לא ראיתי עדיין את הסדרה אני אבין משהו? או שפשוט אני אראה את זה בבית אחרי שראיתי את הסדרה ואחכה שיהיה בקולנוע סרט אנימה של סדאה שכבר.ראיתי?
^לא תביני כלום לפי דעתי. אבל תראי את הסדרה היא לא כל כך גרועה
אני רוצה אבל אני באמצע כל כך הרבה אנימות וסדרות שהתחלתי
את יכולה לנסות לראות תקציר. פשוט בסרט כנראה שלא תתחברי לדמויות או שאם יקרה משהו עצוב לא ישנה לך כל כך
כן יש בזה משהו.. אני פשוט אחכה שיצא מתישהו סרט אנימה אחר בקולנוע
שואל השאלה:
את לא תביני כלום בייסיקלי הסרט זה פשוט המשך ממה שקרה מהפרק האחרון
את לא תביני כלום בייסיקלי הסרט זה פשוט המשך ממה שקרה מהפרק האחרון
שואל השאלה:
אבל תראי תסדרה היא ממש סבבה לדעתי והאנימציה גם בפרקים מסוימים טופ טיר
אבל תראי תסדרה היא ממש סבבה לדעתי והאנימציה גם בפרקים מסוימים טופ טיר
כן אני אתחיל אותה כשאני אסיים סדרה אחת שאני עוד מעד מסיימת
מחכה לסרט רצח
מישהו יודע מתי תפתח מכירת הכרטיסים באמת?
מישהו יודע מתי תפתח מכירת הכרטיסים באמת?
יום שישי הבא הסרט יצא
יום חמישי לדעתי
אבל מתי המכירת כרטיסים
אבל מתי המכירת כרטיסים