10 תשובות
לוקחת סכין מאיימת
הייתי מאיימת עליו בחייו מה
וואו.
וואו.
זה היה נגמר באותו רגע. הייתי מעיף אותו לעזאזל מי הוא שיגע באחותי???
אוהוו
אני כנראה הייתי בבית משפט בהאשמה שרצחתי מישהו
וואו מה הייתי עושה לו הייתי רושם אבל אין לי מספיק נקודות אמינות
אין לי אחות קטנה אבל הייתי מגנה עליה
גורמת להם להיפרד
אם הוא מרים יד מזמינה משטרה
אנונימית
אני יודעת שאחי הגדול היה מפרק אותו מכות
גם אחי הקטן כנראה
איך אני גאה בתשובות.

מפרקת אותם, מזיינת להם את הצורה. שימותו, אף אחד לא נוגע באחים שלי. עם כמה שאני לא סובלת אותם- אלה יחסים של אחים. לי מותר להתעלל בהם, לא לאף אחד אחר.