6 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה, את יודעת אם הם ישאלו על החומר שנלמד בקורס פרחי מדא? או שהשיח יהיה עלי
תודה רבה, את יודעת אם הם ישאלו על החומר שנלמד בקורס פרחי מדא? או שהשיח יהיה עלי
אנונימית
לבוא עם ביטחון! כל דבר שתאמרי גם אם זה לא טוב אבל את אומרת בביטחון זה מעלה את הסיכוי להתקבל, לחשוב על תכונה טובה ורעה שאת צריכה להגיד, לא שואלים בכלל על לימודים וציונים אז אין לך ממה לדאוג, לא שואלים גם על החומר של הקורס, שואלים שאלות כדי להכיר אותך, כולם עוברים, בהצלחה ואם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לכתוב לי בפרטי
זה מה שבדרך כלל שואלים (לא הכל כמובן):
מה החסרונות שיש לך והיתרונות
למה את רוצה להתנדב?
2. למה את חושבת שדווקא את צריכה להתקבל?
מה הציפיות שלך מהמדריכים
3. איך תצליחי לשלב את זה עם הלימודים?
4. מה את חושבת שצריך להיות למי שמתנדב?
5. איך תגיבי אם מישהו יקיא עלייך?
6. מה התחביבים שלך?
8. איך את מתמודדת עם מצבי לחץ?
9. יש לך בעיה עם דם?
10. תהיי מסוגלת לטפל באדם שאת מכירה?
12. מה ממוצע הציונים שלך (משנה שעברה) + אירועי משמעת?
13. איפה את ממקמת את מד"א בסדר העדיפויות שלך?
14. האם יש לך בעיות רפואיות והאם את נוטלת תרופות כלשהן?
15. כמה זמן פנוי יש לך?
19. האם מסגרת שקשורה להצלת חיים מתאימה לך?
20. האם יש לך סבלנות כלפי אנשים שונים?
21. האם את מסוגלת לספוג ביקורת?
22. האם את מסוגלת לתרום זמן לא קטן
למערכת?
3.יהיה לך זמן ללמוד?
4.איך תתמודדי חברתית?
6.איך הגעת לפרחי מדא?
7.את מתעניינת ורוצה ללמוד על זה?
מה החסרונות שיש לך והיתרונות
למה את רוצה להתנדב?
2. למה את חושבת שדווקא את צריכה להתקבל?
מה הציפיות שלך מהמדריכים
3. איך תצליחי לשלב את זה עם הלימודים?
4. מה את חושבת שצריך להיות למי שמתנדב?
5. איך תגיבי אם מישהו יקיא עלייך?
6. מה התחביבים שלך?
8. איך את מתמודדת עם מצבי לחץ?
9. יש לך בעיה עם דם?
10. תהיי מסוגלת לטפל באדם שאת מכירה?
12. מה ממוצע הציונים שלך (משנה שעברה) + אירועי משמעת?
13. איפה את ממקמת את מד"א בסדר העדיפויות שלך?
14. האם יש לך בעיות רפואיות והאם את נוטלת תרופות כלשהן?
15. כמה זמן פנוי יש לך?
19. האם מסגרת שקשורה להצלת חיים מתאימה לך?
20. האם יש לך סבלנות כלפי אנשים שונים?
21. האם את מסוגלת לספוג ביקורת?
22. האם את מסוגלת לתרום זמן לא קטן
למערכת?
3.יהיה לך זמן ללמוד?
4.איך תתמודדי חברתית?
6.איך הגעת לפרחי מדא?
7.את מתעניינת ורוצה ללמוד על זה?
שואל השאלה:
אתה בטוח? כי לפי מה שנאמר לי הם לא שואלים על החומר הלימודי, אלא רק עלי ועל התכונות שלי... עד כמה אני מתאימה למדא
אתה בטוח? כי לפי מה שנאמר לי הם לא שואלים על החומר הלימודי, אלא רק עלי ועל התכונות שלי... עד כמה אני מתאימה למדא
אנונימית
פשוט תלמדי הרבה , לא עשיתי אבל שמעתי מחברים ששאלו הרבה על החייאות ובסגנון, אבל בכללי תלמדי על הכל פשוט טוב טוב
אנונימי
לא ישאלו שאלות על החומר בראיון
באותו הנושא: