התחברות
הרשמה
מה לדעתכם יותר קשה בסיאס לשחק פרימייר או קומפ מפות
6 בספטמבר 2025, 13:21
Counter Strike
משחקי מחשב
3 תשובות
קומפ כי מלא ציטרים
ק
קוביית קרח
פרימייר יותר קשה מבחינת איכות שחקנים אבל בקומפ יש הרבה ציטרים נכון
מ
מנשה נותנבה
קומפ אבל תכלס רק faceit
H
Hippo
באותו הנושא:
איזה משחק יותר טוב סיאס או ואלורנט?
אני משחקת עם מישהו בסיאס וריינבו והוא משחק עם עוד משהי. הרבה פעמים היא לא יכולה לשחק אז אנחנו משחקים בלעדיה ועוד חבר שלו
עוד מישהו כאן משחק war games בסיאס?
אכלתי באן בסיאס מה ממליצים לשחק?
אני מעוניין לשחק סיאס מישהו מעוניין לשחק איתי?
מה יותר כיף לשחק ולורנט או סיאס
זה קשה ללמוד לשחק בסיאס?
אני משחק יותר מידי סיאס?
ישל לי היום יום הולדת אני יותר מאשמח אם מישהו יעביר לי סקינים בסיאס (yeled 102)
סיאס גו סיאס גו סיאס גו סיאס גו ססיאס גו!
מישהו פה משחק בסיאס ומבין בראנקים?