8 תשובות
שיער נקי אחרי חפיפה ויבש, את יכולה לשים מגן חום
אני מעדיפה לחלק את השיער לקבוצות קטנות ולהחליק חלק חלק
אחרי חפיפה שימי מגן חום ותעברי לאט כמה פעמים על קבוצות כמה שיותר קטנות
עדיף אחרי חפיפה
תחלקי את השיער לחלקים ממש ממש דקים ממש שכבות כזה ותתחילי מהשיער שלמטה לא בלמעלה של הראש
תסרקי כל חלק שאת מתחילה איתו ואת תעשי מחליק ותעברי לחלק הבא
ושהשיער יהיה כמעט יבש כזה
תתקלחי כדי שלא יהיו חומרים על השיער תייבשו אותו עם פן שימי מגן חופ לפני הפן ואז תחלקי את השיער לשתיים כמו חצי קוקו אבל במקום הקוקו תעשה גולגול תסרקי את השיער ותשימי שוב פעם מגן חום לא הרבה מידי אבל גם לא קצת תחלקי את השיער שלמטה לקבוצות קטנות קחי מסרק ותתחילי פשוט להחליק את כל קבוצה אחרי שאת מסיימת תקשרי את השיער שהחלקת עם גומיה אבל לא חזק מדי שלא יהיה לך גלי תקשרי בקטנה כזה עם גומיה ואז תשחררי את הגולגול שלמעלה ותעשי אותו הדבר עם קבוצות קטנות אחרי שסיימת שימי סרום בהצלחה
שואל השאלה:
וואו תודה רבה לכן, ושאלה אחרונה כמה מעלות אתן שמות במחליק? קראתי ש180
אנונימית
180 פליז תשמי מגן חום
אני שמה 220 כזה אבל זה לא בריא עדיף 180