4 תשובות
כן יפה
הייתי מוותרת על הצעקות אבל זה מי שהיא
הייתי מוותרת על הצעקות אבל זה מי שהיא
אני חולה עליה היא מצחיקה אותי הסירטונים שלה והיא יפה בדרך שלה
אנונימית
לא הייתי מוותרת על הצעקות בכלל זה בדיוק מה שהופך אותה למצחיקה ועושה תאופי הפרובוקטיבי שלה והיא אומרת מלא אמת אני אוהבת אותה
אנונימית
סבירה לדעתי מבחינת יופי והאופי שלה לא מוסיף לעניין.
באותו הנושא: