התחברות
הרשמה
בנים אם הייתם רואים מישהי שאתם רוצים
לבד בהפסקה ואתם יודעים שאין לה חברים בבית ספר הייתם הולכים אליה או רק מסתכלים כזה ומתעלמים?
4 בספטמבר 2025, 12:56
בית ספר
הפסקה
קראש
מה הייתם עושים
2 תשובות
מסתכל ומתעלם, כן הייתה לי כוונה לדבר איתה אבל לא היה לי אומץ באותו זמן כנראה
אליאב
לא,הייתי מנסה להתחבר אליה
אנונימי
באותו הנושא:
בנים שאתם רואים מישהי שווה בטיקטוק והיא כזה מנסה לhרמן בכוח , יוצא שאתם מביאים עליה ביד?
אוקיי בנים יש לי שאלה, מה הייתם עושים אם הייתם רואים מישהי שאתם לא מכירים בוכה?
בנים אם הייתם רואים מישהי שאתם מחבבים
בנים אם מישהי הייתה מראה לכם שאכפת לה מכם ומנסה לעזור לכם במה שאתם לא רואים שאתם עושים הייתם מעריכים אותה? ורואים אותה
הייתם עושים משהו אם הייתם רואים מישהי שאתם מכירים מהבית ספר
בנים אם הייתם רואים שמישהי שאתם יוצאים איתה מתחילים איתה מלא, זה היה מעלה לכם?
אם הייתם רואים מישהו/מישהי בוכה, שאתם מכירים אבל לא ממש מדברים, מה הייתם עושים?
בנים, אם הייתם רואים מישהי שאתם מחבבים בוכה מה הייתם עושים?
בנים- שאתם רואים מישהי במציאות והיא מוצאת חן בעינכם אתם הייתם פונים אליה או שאתם מתביישים?
בנים תענו בכנות מה עובר לכם בראש שאתם רואים מישהי שאתם נמשכים עליה או מישהי יפה ?
בנים הייתם יוצאים אם מישהי שאתם רואים בתור ידידה?