14 תשובות
לא זה מגניב
כן
אף אחד לא צריך לראות את התחתונים שלך, זה מגעיל ולא מכבד
אף אחד לא צריך לראות את התחתונים שלך, זה מגעיל ולא מכבד
תלבשי מה שבא לך לא לשים על דעות של אחרים
שואל השאלה:
אבל זה ליטרלי גומי
ויש ג'ינסים שבנויים ככה וזה לא תחתונים
אבל זה ליטרלי גומי
ויש ג'ינסים שבנויים ככה וזה לא תחתונים
אנונימית
אבל במקרה שלך זה תחתונים
לא יודעת אם זול אבל זה סתם מוזר
שואל השאלה:
אבל אין הבדל זה נראה אותו דבר
אבל אין הבדל זה נראה אותו דבר
אנונימית
לא יפה מוזר וזול להתלבש רגיל עדיף מאשר להבליט משהו
שואל השאלה:
לא להבליט פשוט בגלל שהמכנס באגי לפעמים הוא קצת נופל ורואים
לא להבליט פשוט בגלל שהמכנס באגי לפעמים הוא קצת נופל ורואים
אנונימית
זאת דעתי, את זו ששאלת
אל תקשיבי להיטריים זה נראה מעולה
שואל השאלה:
ברור אני מדברת איתך על דעתך
ברור אני מדברת איתך על דעתך
אנונימית
אפשר גם לשים תחתונחם אחרים שלא יראו
כן גם אפשרות
באותו הנושא: