14 תשובות
לא זה מגניב
כן
אף אחד לא צריך לראות את התחתונים שלך, זה מגעיל ולא מכבד
תלבשי מה שבא לך לא לשים על דעות של אחרים
שואל השאלה:
אבל זה ליטרלי גומי
ויש ג'ינסים שבנויים ככה וזה לא תחתונים
אנונימית
אבל במקרה שלך זה תחתונים
לא יודעת אם זול אבל זה סתם מוזר
שואל השאלה:
אבל אין הבדל זה נראה אותו דבר
אנונימית
לא יפה מוזר וזול להתלבש רגיל עדיף מאשר להבליט משהו
שואל השאלה:
לא להבליט פשוט בגלל שהמכנס באגי לפעמים הוא קצת נופל ורואים
אנונימית
זאת דעתי, את זו ששאלת
אל תקשיבי להיטריים זה נראה מעולה
שואל השאלה:
ברור אני מדברת איתך על דעתך
אנונימית
אפשר גם לשים תחתונחם אחרים שלא יראו
כן גם אפשרות