14 תשובות
שחיף
לא זה ולא זה
אני פחות מ1.60 אז עדיף 1.70
אם הייתי בת הייתי אומר את הנמוך
תלוי כמה שרירי
כמה או ככה נראה לי הייתי הולכת על שחיף כי את זה אפשר לשנות ואי אפשר לשנות גובה
כמה או ככה נראה לי הייתי הולכת על שחיף כי את זה אפשר לשנות ואי אפשר לשנות גובה
אמ אני אלך על השחיף זה קצת מוגזם השרירים
^כנל אני משנה דעה
התמונה לא עובדת
שואל השאלה:
אבל השאלה פה לא ממש קשורה לשרירים, לא הדגשתי את זה מספיק, השאלה היא אם תמיד תעדיפו מישהו גבוה יותר?
ואם 175 זה ממש נורא?
אבל השאלה פה לא ממש קשורה לשרירים, לא הדגשתי את זה מספיק, השאלה היא אם תמיד תעדיפו מישהו גבוה יותר?
ואם 175 זה ממש נורא?
אנונימי
אני 1.58 אז אם הוא נמוך ממני זה באמת מוריד
נחסם
אחי 175 שה ממוצע. אתה/הוא אחלה לגמרי
לא מראה את התמונה אבל 1.73 בכללי זה אחלה אז נגיד את השרירי
עדיין לא עובד
באותו הנושא: