22 תשובות
אם זה לא נחשב לעישון מה כן נחשב
הכל טוב
לא יקרה לך כלום
שואל השאלה:
לא לא לא פשוט עשיתי על זה פו כזה
אנונימית
ודאי שלא
נשפת לא שאפת
מה שכן שרפת את הוויפ קרוב לודאי
שואל השאלה:
^ אני יודעת פשוט אני לא רוצה להחשיב את זה בתור לעשו
אנונימית
אין לך ממה להיות בלחץ זה לא יעצרו אותך או משהו כזה הכל טוב פשוט אם את לא אוהבת אל תעשי את זה שוב
אפילו לא הכנסת את העשן לפה הכל טוב
שואל השאלה:
פשוט אני ממש בלחץ כי באמת שאני ילדה טובה ואני בשוק שעשיתי את זה פליז שזה לא נחשב
אנונימית
הפעולה להכניס סיגריה לפה בלי לבצע פעולת שאיפה במערכת הנשימה אינה נחשבת עישון
נקודה.
שואל השאלה:
אבל תכלס פשוט רק עשיתי על זה פו אז זה לא נחשב
אנונימית
מה זה משנה בכלל
עשית את זה
עזבי מה ייחשב לאחרים או מה תמכרי לעצמך
תחשבי אם מה שעשית היה טוב בעיניך ומה את לומדת מזה
שואל השאלה:
לא אני לא עושה את זה בחיים יותר
אנונימית
מעולה
עכשיו עזבי מה נחשב או לא ותעמדי במה שאמרת
אין מישהו שאת צריכה להרשים
זה את עם עצמך
אם את חושבת שזה מזיק לך אל תגעי בזה
שואל השאלה:
אבל אם לא הבנת אני לא עישנתי באמת
אנונימית
זה משנה?
שואל השאלה:
לא
אנונימית
והוא בא לומר לך שאת לא צריכה להתעסק בזה
נניח שעישנת באמת מה קרה
זה כבר קרה נכון?
שואל השאלה:
כן טוב חבל שאי אפשר למחוק פה שאלות חחח
אנונימית
בשביל מה למחוק
שואל השאלה:
לשכוח מזה
אנונימית
את יכולה לעשות נתק מהמשתמש וזה לא יופיע לך בהיסטורית השאלות ששאלת
שואל השאלה:
כן עשיתי טוב תודה
אנונימית