איך לא לחשוב אל זוגיות כי יש דברים יותר חשובים בחיים
בחיים שלי קוראים בתקופה הזות הרבה דברים חשובים שאני צריך להתרכז יותר בהם אבל זה לפעמים יש לי נטייה להסחת דעת עכשיו זה בסדר לפעמים אני מבין שאני בן אדם ושמתי לך שבהרבה מהמקרים אני תמיד מוסך לאותו נושא של בת זוג בחיים שלי ואני יודע שעם אני יספק לחשוב על הנושא הזה אני היהי הרבה יותר מרוכז
גם לא בקטע המגעיל בכללי כאילו משפחה ושיט
בקיצור איך אני יכול להפסיק לחשוב על הנושא הזה (אין לי בת זוג דרך אגב)