38 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית לא אני בתולה
אנונימית לא אני בתולה
אנונימית
התחלת לקחת תרופה כלשהי?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לוקחת גלולות אבל התחלתי לפני יותר מחצי שנה אז לא חושבת שזה בגלל זה
אני לוקחת גלולות אבל התחלתי לפני יותר מחצי שנה אז לא חושבת שזה בגלל זה
אנונימית
תלכי לרופא זה חריג, ואני לא אומרת את זה במובן הרע, אלא כי זה יכול להיות בעיה בכליות או בכבד
במיוחד אם את חווה תסמינים כמו עייפות קוצר נשימה או כאבים
במיוחד אם את חווה תסמינים כמו עייפות קוצר נשימה או כאבים
אנונימית
אם אכלת ועשית פעילות גופנית הכי בסיסית כמו ללכת ולא מעבר לזה + לא עשית משהו מיוחד אז זה כמובן הגיוני, אוכל מעלה אותך במשקל לא מהר כמובן כן אלא אחרי כמה זמן. אם את כן רוצה לאכול ולשמור על האורך חיים בריא ולעלות או לאזן במשקל את יכולה להתחיל לעשות אימוני כושר כמו ריצה וכו
יש לך בצקות?
אנונימית
שואל השאלה:
^^איך זה לא מהר? בשנתיים האחרונות עליתי אולי קילו וחצי ובחודש האחרון לבד 8 קילו
^^איך זה לא מהר? בשנתיים האחרונות עליתי אולי קילו וחצי ובחודש האחרון לבד 8 קילו
אנונימית
שואל השאלה:
^^אין לי מושג מה זה אז כנראה שלא
טוב בדקתי בגוגל ולא
^^אין לי מושג מה זה אז כנראה שלא
טוב בדקתי בגוגל ולא
אנונימית
תקבעי תור לרופא משפחה בזריזז תגידי לאמא שלך אם את לא יודעת
אנונימית
כי זה לא תקין
אנונימית
תנסי ללכת
לשירותים ולנסות להישקל ישר אחרי / תנסי להישקל אחרי הפיפי של הבוקר
לשירותים ולנסות להישקל ישר אחרי / תנסי להישקל אחרי הפיפי של הבוקר
אנונימי
^^^^^אם את מרגישה שזה משהו פתאומי ולא הגיוני אז את יכולה ללכת לבדיקה אבל בגלל שציינת שרק אכלת אז אני מניח שמדובר כאן בכמות האוכל והסוג אוכל שאת אכלת.. אני באמת לא מכיר את הסיטואציה יותר לעומק כי אני עונה על סמך מה שרשמת
תלוי
כמה אכלת בחודש הזה?
כי יכול להיות שזה שומן וזה יכול להיות משקל מים.
כמה אכלת בחודש הזה?
כי יכול להיות שזה שומן וזה יכול להיות משקל מים.
את מרגישה שינוי בגוף שלך? שמעי אולי זה קשור גם למשקל שנמדדת עליו, קרה לי בדיוק אותו דבר ומסתבר שהיה צריך להחליף לו סוללות הוא העלה אותי בעשרה קילו סתם
^^ על סמך מה את אומרת שזה לא תקין?
על סמך מה את אומרת שיש לה בעיות בכבד או בכליות?
כמה שנים של רפואה למדת בשביל לדעת שיש לה בעיות בכבד או בכליות?
על סמך מה את אומרת שיש לה בעיות בכבד או בכליות?
כמה שנים של רפואה למדת בשביל לדעת שיש לה בעיות בכבד או בכליות?
אנונימי
זה לא הגיוני אם לא עשית כלום שונה
כי זה לא תקין לעלות 8 קילו בחודש אם היא אוכלת כמו שהייתה אוכלת, אומרת שהיא עולה רק 1-2 קילו בשנה, שאלתי אותה שאלות לפני כן כמו אם היא לוקחת איזשהם תרופות חדשות והיא ענתה לא, היא בתולה, זה לא בצקות. זה משהו שמצריך רופא וזה לא בושה? אתם ילדים קטנים בטירוך
אנונימית
7 קילו בחודש כשהיא אוכלת ולא באמת עושה פעילות גופית כמו שהיא אמרה זה יכול להיות הגיוני (אם הכמות שהיא אכלה הייתה שונה), לא בהכרח יש מחלה מסויימת
אם היא עולה רק 1-2 קילו בשנה זה לא תקין
(כמובן תלוי בגיל שלה)
(כמובן תלוי בגיל שלה)
אנונימי
מכירה*
וזה לא תקין לעלות 8 קילו בחודש
וזה לא תקין לעלות 8 קילו בחודש
אנונימית
טוב אני שמן בסדר.
אם לרדת על אחרים מאחורי מקלדת עושה לך טוב תהני תתפנקי לכי על זה. אבל אל תחרטטי ותגרמי לאנשים לסבול בדיקות רפואיות סתם כי את "מכירה אנשים שזה קרה להם"
אם לרדת על אחרים מאחורי מקלדת עושה לך טוב תהני תתפנקי לכי על זה. אבל אל תחרטטי ותגרמי לאנשים לסבול בדיקות רפואיות סתם כי את "מכירה אנשים שזה קרה להם"
אנונימי
ממליצה לך ללכת לרופא ליתר ביטחון
^^^
בגיל 14 נשים עולות בממוצע 4 עד 6 קילו בשנה.
בגיל 16 נשים עולות בממוצע 2 עד 4 קילו בשנה.
רק בתחילת גיל 20 נשים עולות בין 1 ל2 קילו בשנה
בגיל 14 נשים עולות בממוצע 4 עד 6 קילו בשנה.
בגיל 16 נשים עולות בממוצע 2 עד 4 קילו בשנה.
רק בתחילת גיל 20 נשים עולות בין 1 ל2 קילו בשנה
אנונימי
^^ עדיף דיאטנית רופא פשוט ישלח אותה לדיאטנית
אנונימי
לסבול? אני אומרת לה שתלך לבדוק את עצמה? נגיד שכואב לך הגרון? סבבה אין לך סרטן אבל עדיין תלך לרופא לבדוק את עצמך שהכל תקין
יאללה לא להמציא לי אוי אוי אוי לסבול בדיקות רפואיות סתם
וזה לא סתם זה בגלל שזה לא תקין לעלות 8 קילו בחודש
יאללה לא להמציא לי אוי אוי אוי לסבול בדיקות רפואיות סתם
וזה לא סתם זה בגלל שזה לא תקין לעלות 8 קילו בחודש
אנונימית
בשנה!!! לא בחודש! מה אתה מנסה להוכיח!
אנונימית
הוא לא ישלח אותה לדיאטנית כי היא לא מנסה לרדת או לעלות במשקל היא מנסה להבין את הגורם לסיבה שהיא עלתה 8 קילו בחודש
אנונימית
טוב אני ילד דפוק ואת מחפשת לריב סתם.
אני למדתי 5 שנים רפואה סתם כדי שאוכל לחרטט בביטחון כמוך טוב ?
אני למדתי 5 שנים רפואה סתם כדי שאוכל לחרטט בביטחון כמוך טוב ?
אנונימי
^^ הוא ישלח אותה לדיאטנית כי הדיאטנית
תוכל לעזור לה להבין את הגורם לעלייה במשקל
תוכל לעזור לה להבין את הגורם לעלייה במשקל
אנונימי
חיים שלי אני גבר בן 20 חובש במדא שנה ראשונה ברפואה בבן גוריון.
שתקי :)
שתקי :)
אנונימי
כן ואז הדיאטנית תשלח אותה בחזרה לרופא בשביל להבין שזה בעיה רפואית כי היא לא שינתה שום דבר מההרגלים היומיומיים שלה והיא פתאום עלתה 8 קילו בחודש הגיוני ביותר
אנונימית
תתפלאי גוף האדם הוא דבר מופלא ביותר
אנונימי
?*
אנונימית
סליחה אבל קיימת יחסי מין לא מוגניםנ
אנונימית
לא מבינה על מה המינוסים בסוף יתגלה לה איזה משהו כי זה לא תקין היא אומרת שלא עשתה כלום חריג מבחינת אכילה לא לוקחת תרופות חדשות וזה לא בצקות אז זה בעיה בכליה או בכבד כי זה לא תקין בשום עולם לעלות 8 קילו בחודש . ומה הבעיה ששאלתי אם היא בהריון??? זה גם סיבה אמאלה זה משהו שגם רופא היה שואל
כולכם פה ילדים קטנים באמא שלי אני עצבנית
כולכם פה ילדים קטנים באמא שלי אני עצבנית
אנונימית
שקלת כמו שצריך? בבוקר אחרי פיפי ולפני אוכל? אם לא אז המשקל מושפע מכל דבר קטן וזה לא באמת המשקל שלך
זה כמו שאני כבר איזה 3 חודש נתקעתי על 45 קילו
ואני אוכלת אותו דבר כמו תמיד
אני לא מצליחה להשמין
ואין דבר יותר מתסכל מזה
אני מכינה לי בכוונה אוכל עם מלא שמן
אחר כך סובלת רצח מכאבי בטן
וגם לא עולה במשקל
אין יותר מבאס מזה
גם יירדתי איזה כמעט 3 מידות בחזייה
וגם בישבן יירדתי
וזה ממש מבאס את לא יודעת כמה
הרבה יותר קל לי לרדת במשקל
מאשר לעלות
לעלות זה הסיוט שלי
מה שאני אשאל אותך עכשיו
זה.. שקלת בפעם הקודמת ועכשיו באותו משקל?
כי יש משקלים שלא טובים או שמחרטטים דברים
קרה לי מלא פעמים.
דבר שני אולי אכלת דברים יותר משמינים החודש?
ואני ממליצה לך לבדוק שוב פעם תמשקל תסתכלי אם זה משתנה או נשאר אותו דבר
אולי פשוט היה בעיה במשקל
כי זה ממש מוזר לעלות 8 קילו בחודש ועוד שאת אומרת שלא שינית כלום
אהה עכשיו אני חושבת על משהוו
כששוקלים צריך בבוקר על קיבה ריקה
אולי פעם אחת שקלת בבוקר
ופעם אחת שקלת בהמשך היום על קיבה מלאה?
זה משנה ממש
ואני אוכלת אותו דבר כמו תמיד
אני לא מצליחה להשמין
ואין דבר יותר מתסכל מזה
אני מכינה לי בכוונה אוכל עם מלא שמן
אחר כך סובלת רצח מכאבי בטן
וגם לא עולה במשקל
אין יותר מבאס מזה
גם יירדתי איזה כמעט 3 מידות בחזייה
וגם בישבן יירדתי
וזה ממש מבאס את לא יודעת כמה
הרבה יותר קל לי לרדת במשקל
מאשר לעלות
לעלות זה הסיוט שלי
מה שאני אשאל אותך עכשיו
זה.. שקלת בפעם הקודמת ועכשיו באותו משקל?
כי יש משקלים שלא טובים או שמחרטטים דברים
קרה לי מלא פעמים.
דבר שני אולי אכלת דברים יותר משמינים החודש?
ואני ממליצה לך לבדוק שוב פעם תמשקל תסתכלי אם זה משתנה או נשאר אותו דבר
אולי פשוט היה בעיה במשקל
כי זה ממש מוזר לעלות 8 קילו בחודש ועוד שאת אומרת שלא שינית כלום
אהה עכשיו אני חושבת על משהוו
כששוקלים צריך בבוקר על קיבה ריקה
אולי פעם אחת שקלת בבוקר
ופעם אחת שקלת בהמשך היום על קיבה מלאה?
זה משנה ממש
אולי המשקל לא טוב תעשי בדיקת משקל וגובה בקופת חולים