9 תשובות
למה שתרצה ללמוד רוסית שוטף?
דואלינגו
שואל השאלה:
^^
כי מעניין אותי לדעת
אנונימי
שואל השאלה:
^^
דואלינגו זה הבסיס, זה לא מגיע לרמה של שוטף, למדתי (ועדיין לומד) בדואלינגו גם
אנונימי
הממ אז תראה סדרות ברוסית בלי תרגום תתאמן כמה שיותר ובכללי תמצא רוסים בשביל לדבר איתם שיעזרו לך
אוהו בהצלחה זה חתיכת קווסט
אני ממליץ דואולינגו וjumpspeak. בהצלחה!
אם יש אנשים שאתה מכיר תבקש מהם שידברו איתך רק רוסית