7 תשובות
there is nothing we can do
הכל יהיה טוב.
עדיף לימודים רגילים.
בסוף את רק תפגעי מזה
עדיף לימודים רגילים.
בסוף את רק תפגעי מזה
אני לא תומכת השקרים אבל
זה נראה יותר רע משזה נדמה אל תדאג❤ תתרגל
למה לקלל ככה אנשים מתים בסוף מהתקיפות זה שווה לך את החופש?
מבינה שאין כוח אבל לאחל לתקיפה זה לא דבר טוב, פעם אחרונה היו הרוגים.
תכלס גם לי אין כוח אבל נעבור את זה.
תכלס גם לי אין כוח אבל נעבור את זה.
שואל השאלה:
זאת הייתה אמורה להיות בדיחה...
סליחה אם נפגעתם.
זאת הייתה אמורה להיות בדיחה...
סליחה אם נפגעתם.
באותו הנושא: