16 תשובות
אתה היחיד בכל העולם הזה
אין עוד אחד שאוהב קווין
יש מלא שאוהבים
הלהקה הכי טובה שהייתה
שואל השאלה:
בטוח כל מי שאומר שרק אני אוהב לא מכיר את הלהקה
מלא אוהבים
צודק
בחיים שלי לא שמעתי על הלהקה
זה לא שהיה לי פייז שלהם כשהייתי בת 12 ומדבקת קיר עצומה של פרדי מרקורי בחדר
ברו באמת מאמין שהוא היחיד שאוהב את הלהקה הכי מפורסמת בעולם

לשאלתך, אתה היחידי בעולם. כזה מיוחד ונדיר
אנונימית
המון אוהבים אותם דווקא, אולי יש מקומות בארץ שפחות
מה לא מי אוהב אותם על מה אתה מדבר
מה זה מי אלה הם אנדרגראונד כזה? מה גראנג'? כזה?
כן
חרא להקה
אני מעדיף את הלהקות מחווה לביטלס
אני אוהב את queen במיוחד את האלבום innuendo.
מן הסתם לא
עם שם כזה בטח מדובר בלהקה גרועה
אנונימית