11 תשובות
אני למה?
בואי נקווה ביחד שלא יהיו פה תגובות "חיוביות"..
אנונימי
אני ומי שזה מפריע לו
(אחמ אחמ התשובה שמעלי)
יכול לקפוץ לי
(אחמ אחמ התשובה שמעלי)
יכול לקפוץ לי
אנונימית
שואל השאלה:
חח, אני בעדך, דברי איתי
חח, אני בעדך, דברי איתי
אנונימי
דרך אגב.. רק ישראלים עושים את זה!
אני מדפדפת בתמונות באינסטנגרם בכל מיני תיוגים וכשאני רואה תמונה בביקיני מיד כתוב ליד התמונה "עם החיימשלי בים" חחח מה?!
דיי זה בושה. בעיקר כאלה שבכלל לא נמצאות בים או בבריכה, שסתם מצלמות את עצמן..
דיי עם זה! כל הפרחות שיש בישראל.. נמאס
יש לי 7000 עוקבים ואין תמונה של ביקיני - אני כבוד (: (וזה לא שיש לי גוף להסתיר, הוא הורס)
אני מדפדפת בתמונות באינסטנגרם בכל מיני תיוגים וכשאני רואה תמונה בביקיני מיד כתוב ליד התמונה "עם החיימשלי בים" חחח מה?!
דיי זה בושה. בעיקר כאלה שבכלל לא נמצאות בים או בבריכה, שסתם מצלמות את עצמן..
דיי עם זה! כל הפרחות שיש בישראל.. נמאס
יש לי 7000 עוקבים ואין תמונה של ביקיני - אני כבוד (: (וזה לא שיש לי גוף להסתיר, הוא הורס)
מישהי יפה בת 16
בחיים לא העלתי תמונה בביקיני xd
בחיים לא העלתי תמונה בביקיני xd אולי פעם אחת לפייסבוק כשהייתי קטנה..
גם אני לא... את האמת נראה לי התמונות היחידות שיש לי עם ביקיני זה תמונות משפחתיות שהיינו בים וזה.. אני לא מצלמת את עצמי עם בגד ים.. ואין לי כלום להסתיר כמו שמישהי רשמה שם חח
אנונימית
אני מעלה תמונות שלי בבגד ים
אבל שאני באמת בים אני לא מצלמת בבית!
וזה לא כאילו אני דופקת פוזות
כולה תמונה
והאינסטגרם שלי חסום כלומר רק מי שאני מאשרת יכול לראות
ואני לא מאשרת את כולם
אבל שאני באמת בים אני לא מצלמת בבית!
וזה לא כאילו אני דופקת פוזות
כולה תמונה
והאינסטגרם שלי חסום כלומר רק מי שאני מאשרת יכול לראות
ואני לא מאשרת את כולם
אנונימית
אני לא.. אין לי תמונה אחת עם בגד ים. אני לא מרגישה בנוח להצטלם עם בגד ים ואני חושבת שלא כולם צריכים לראות אותי עם בגד ים..
לא כולם..
אבל אם התמונה יפה עם הרקע של הים והכל
למה לא לעלות
מה אכפת לי מה חושבים
וזה לא כאילו כל הבגד ים שלי פושאפ ואני עושה פוזות
אבל אם התמונה יפה עם הרקע של הים והכל
למה לא לעלות
מה אכפת לי מה חושבים
וזה לא כאילו כל הבגד ים שלי פושאפ ואני עושה פוזות
אנונימית
באותו הנושא: