12 תשובות
אהה אז יפה שהתגברת על הטראומה
מה הסיפור של מומו בעצם? כן אני יכולה להבין אותך היא באמת מלחיצה
שואל השאלה:
לאלא
אני כבר לא מפחדת
ראיתי אותה בגיל 8 ונשארתי עם הטראומה עד 12
אני בת 14 שמתה על אימה
פשוט
היום אני צוחקת על זה
אבל פעם הייתי צריכה לקחת כדורים כי פחדו שאני יחטוף התקף חרדה ברמה מסוכנת
אנונימית
כן היא די קריפית במיוחד שעוד היית קונה אז נשאר לך הרגשות מאז
כן היא מפחידה ברמות אבל זה עריכה כמובן זה לא אמיתי אין לך ממה לפחד
שואל השאלה:
אין סיפור
זה הזוי
היא הפחידה אותי נטו הפנים
היא בובה של מעצב סיני
אנונימית
וואו לא ברור
אני בן 19 כמעט, חיפשתי לרגע בגוגל ועוד לפני שקלטתי את התמונות הרגשתי את הגוף נדרך ונבהל.
משהו פסיכולוגי של המח כנראה.
שואל השאלה:
אבל מה שונה בא
כאילו
למה הפנים שלה הפחידו אותי כל כך?
אנונימית
כי היא קריפית אין סיבה
אני אגיד לך את דעתי החיוך שלה בעיקר מלחיץ והפנים כאילו לא נראות רגילות וגם העיניים נתנו מין הרגשה לא נוחה כמו החיוך
לא מכירה מומו, אבל די הבנתי את הרעיון מהתגובות
ראיתי כמה פעמים סרטים על ליצנים כאלה פסיכופתים..
יש פחדים שקשורים לגיל וזה עובר 3>
לי היו פחדים מה זה מנותקים מהמציאות כשהייתי ילדה.
מקווה שיעבור לך
חחח פעם כשזה היה בחדשות הייתי מת מפחד הייתי מתחבא מאחורי הכרית ומציץ כל פעם שהתמונה חזרה הייתי מתחבא שוב מזה עכשיו זה לא מפחיד כלכך