10 תשובות
אני כמעט בטוח שזה לכולם אותו דבר.
אלו מבחנים מלאים בשאלות אישיות על תכונות אופי וכל מיני שטויות כאלו. יש גם סימולציות מוזרות שמדמות התכתבויות שלך עם אנשים וארגון לוח זמנים.
זה בעיקר משעמם ומתיש.
אלו מבחנים מלאים בשאלות אישיות על תכונות אופי וכל מיני שטויות כאלו. יש גם סימולציות מוזרות שמדמות התכתבויות שלך עם אנשים וארגון לוח זמנים.
זה בעיקר משעמם ומתיש.
זה לכולם אותו דבר
הרבה שאלות זה שאלות שמנסות להבין את הדרך בה אתה חושב כמו השלמת משפטים או בניית סיפור שלם על בסיס תמונה אחת
אבל הכל זה שאלות אישיות אני לא זוכרת שהיו דברים שקשורים למתמטיקה
זה יחסית ארוך, לי זה לקח 5 שעות משהו כזה
בכל מקרה, אני מתחילה עתודה באוקטובר הזה אז אם יש לך שאלות על המסלול או על המיון אליו אני אשמח לענות :)
הרבה שאלות זה שאלות שמנסות להבין את הדרך בה אתה חושב כמו השלמת משפטים או בניית סיפור שלם על בסיס תמונה אחת
אבל הכל זה שאלות אישיות אני לא זוכרת שהיו דברים שקשורים למתמטיקה
זה יחסית ארוך, לי זה לקח 5 שעות משהו כזה
בכל מקרה, אני מתחילה עתודה באוקטובר הזה אז אם יש לך שאלות על המסלול או על המיון אליו אני אשמח לענות :)
^אני אשמח. במה את עושה? והאם היית צריכה פסיכומטרי כדי להתקבל?
^ כימיה, וכן הייתי צריכה פסיכומטרי מעל 590 והוצאתי 608 אז זה הספיק
מעניין, תודה רבה.
בבקשה! אם יש לך עוד שאלות אני כאן
שאלה לי עתודה טכנולוגית שונה מהעבודה הרגילה? הבן שלי היה העתודה טכנולוגית סיים בהצטיינות לא עבר שום דבר ממה שסיפרתי כאן אשמח להסבר
^ עתודה טכנולוגית זה יג יד יוצאים עם תעודת הנדסאי בסוף, אני לא מבינה במיונים של זה
עתודה אקדמאית זו עתודה שעושים דרכה תואר, זה מה שדיברנו עליו
עתודה אקדמאית זו עתודה שעושים דרכה תואר, זה מה שדיברנו עליו
תודה על ההסבר בהצלחה בתואר
תודה רבה!! :)
באותו הנושא: