6 תשובות
וואי זה נשמע מה זה מגניב
ממה שאני זוכר קורס חק"מ שהיו במקביל אלי בבה"ד סיימו תוך שלושה או ארבעה חודשים.
שואל השאלה:
תודה, איפה אתה משרת סתם לקטע ?
תודה, איפה אתה משרת סתם לקטע ?
השתחררתי כבר, הייתי דבורן ב-916
היי, אפשר לשאול מתי עשית את שלב ב' של המיון (הפיזי בחיפה)?
אנונימי
שואל השאלה:
עשיתי ב7.8 אם אני לא טועה
עשיתי ב7.8 אם אני לא טועה
באותו הנושא: