התחברות
הרשמה
אכלתי בבוקר קוואקר, ביניים שזיף, בצהריים קצת אורז ותפוח אדמה, ביניים תפוח, בערב לחם מלא מרוח קצת בחומוס עם חביתה, לאכול עכשיו סלט או מספיק להיום?
19 באוגוסט 2013, 21:00
תפוחי אדמה
מתכונים
קלוריות
מטבח
סלטים
3 תשובות
חח התמונה בצד הורגת אותי (:
אם את רעבה, תאכלי סלט. אין בזה כמעט קלוריות וזה יעלים את תחושת הרעב.
E
Empty
תאכלי.. לא אכלת הרבה בכלל. סלט זה חשוב צריך לאכול בכל יום:)
ט
טופזוש...
את צריכה להקשיב לגוף שלך
אם את רעבה אז תאכלי סלט ואם לא אז לא
♥
♥Otaku♥