5 תשובות
זה לא אמור להשפיע ישירות על החטופים, אך מאחר והממשלה כה אטומה לנושא החטופים (לדוגמה - עוד לא כינסו ישיבה כדי לתת תשובה להצעה שחמאס הסכים עליה לפני שבוע), המוחים עושים כל שביכולתם כדי לעורר את השיח ואת תשומת הלב הציבורית לנושא. עשו זאת גם הרבה לפניהם - בהתנתקות, במחאות הנכים ועוד. אף אחד לא נהנה מזה וזה בהחלט משבש את הסדר הציבורי, אך אל מול ראש ממשלה אטום שדואג רק לעצמו ולהמשך שלטונו, אנשים מחפשים שזעקתם תשמע ותשפיע על מקבלי ההחלטות.
אנונימי
זה לא עוזר, זה רק מפריע
זה גורם נזק
במקום לעצור את כל הסיוע לעזה הם בעצם מאשימים את מדינת ישראל בזה שיש חטופים, פשוט בושה
לא אכפת להם שהשביעי באוקטובר יקרה שוב
בעיקרון ההבנה שלהם צריכה להיות שמלכתחילה לממשלה לא באמת אכפת מהחטופים שלה, הם המציאו להיעדרות החטופים סלוגן ומבלבלים בשכל שהם דואגים להם ושיעשו הכול אבל בפועל הם הפציצו את האימ אימ אימא של שטח עזה בזמן שיש לנו שמה חטופים. מי שזה לא מתחבר לו במוח אין לי איך לעזור לו ולהסביר לו מעבר לזה, יש לממשלה אינטרסים והם לא כוללים ביטחון לאזרחים. עצוב לי שרוב הארץ לעולם לא תקלוט את זה.
4AM
בכלל לא איכפת להם מהחטופים
זה הכל בשביל לנסות להפיל את הממשלה הנפלאה שיש כאן..
אנונימי