5 תשובות
לא יש מלא שעל ההתחלה נוסעים בכביש מהר אני נסעתי גם בעיר וגם כביש מהיר
לא מוזר
לא ככה גם עשו לי
זורקים למים כדי שתצבור ביטחון
הוא איתך זה לא שאתה נוסע לבד
וגם רוצה לראות מה אתה יודע כדי לדעת על מה לעבוד יותר
זה שגרתי מאוד
הרבה יותר קל פשוט ליסוע ישר ומהר מאשר בתוך העיר שיש יותר לחץ צפיפות פניות כיכרות וכו
כנראה הוא כבר מההתחלה מנסה לצבור לך ביטחון על הכביש
לא נראה לי שיש בעיה עם זה כמובן שיש כאלה שלא מעדיפים כי זה ההתחלה שלהם אבל זה משתנה בין אנשים
אנונימי