5 תשובות
פעם הייתי ככה, אני מזה אוהבת לארגן דברים להפיק אירועים וכזה, תמיד היו מנדבים אותי להקריא בטקסים, להיות נציגת הבית ספר וכו..
אבל זהו נמאס לי חחח היום אני בשקט בצד
כי הם לא יעשו את זה, אף אחד לא יעשה. והם חושבים על הכלל
וואי כן
לא יודעת למה אנשים לוקחים על עצמם את האחריות הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
חחח זה לא אבל זה באמת תמיד המיקרה
אנונימית
אני מתה זה נשמע אישי