8 תשובות
אל תפסיקי
ניגר
אנונימי
אל תפסיק
למה שתפסיקי להגיד נבטט
חשבתי שרק אני אומר את המילה נגאסקי!
אני באותה בעיה כמוך לצערי אבל אני משתיקה את עצמי לאט לאט וזה עובר
אנונימית
קשה
זה בסדר להגיד את זה את בישראל לא בארצות הברית
באותו הנושא: