7 תשובות
שואל השאלה:
^^^חבל ששמת אנונימי עכשיו הפרח לא יבוא אליך
שואל השאלה:
אני לא באמת רוסיה לצערי
זה אלבומים מטורפים מה זה משנה איך קוראים להם
הוא לא מספיק מקורי פשוט
אנונימית
פאר טסי קורא לאלבומיו "רדיו שטח" כי הביטוי מסמל עבורו פשטות, קריצה לחיילים הנמצאים בשטח עם רדיו טרנזיסטור ישן, ובעיקר את הרצון שלו להיות נוכח וקרוב "בשדה", עם הקהל שלו. זוהי גם אינדיקציה לחוויה של חיילים המאזינים לרדיו בזמן הפעילות בשטח, והרצון של הזמר להיות חלק מכך.
אנונימי
חושב הוא רדיו בלה בלה
שואל השאלה:
סתם מעניין אותי לדעת למה הוא קורא להם אותו דבר