13 תשובות
את האמת שלא יודעים
גם אסור להם להגיד דעות כאלה
שואל השאלה:
מה זה צימוקים?? אני לא אוהבת ביטיאס אבל עדדjungkook
אנונימית
או שזה פוטושופ או שזה אפילו לא קשור
שמעי
יש המון מעריצים שהם טוקסיק וכל זה
לכי תדעי מה היתה הכוונה בסרטון
שואל השאלה:
מלא מלא פרו פלסטינים מעלים לטיקטוק שהוא תומך .
אנונימית
זה מה שאמרתי
זה מהמעריצים שה טוקסיק
בכל מקרה אל תהיי בטוחה
אף אחד לא באמת יודע מה הדעה שלהם
אממ... מה שידוע לי בנתיים זה שג'ונגקוק לבש חולצה שכתובה בה: שלום+אהבה בעברית. רוב הממברים שתתו סקראבקס בזמן המלחמה, טאהיונג שגריר קולה קולה, שתומכת בישראל, דמויות tinytan של ביטיאס עושות שיתוף פעולה עם מקדונלד'ס, שגם היא תומכת בנו. ביטיאס ציינו המון פעמים את ישראל, ובעבר עשו פרסומת לדגנים בתוצרת מקור מהארץ. ג'ימין ביקר ברובע היהודי, ג'יי-הופ נפגש עם המון אמנים ישראליים והצטלם איתם+אסף, נגן מוזיקלי ישראלי ניגן באחת ההופעות שלו. מעריצות ישראליות שלחו עוגה של סמל של דרום קוריאה וישראל ושלחו אותם לביטיאס. נאמג'ון חזר שוב ושוב על זה שהוא אוהב כל דת, גזע וכו'... ג'ימין לבש חולצה שעליה כתובה ש' תנכית, במהלך הלייב המשותף שהיה להם אחרי הצבא ביחד. ביגהיט ביטלה סרט של נאמג'ון, ג'יי-הופ ושוגה, שהיו אמורים להגיע ליס פלאנט, אבל אלפי פלסטינים כתבו מכתבים לביגהיט להחרים את הסרט שיגיע לישראל, אז כל הסרטים בוטלו. אבל בכללי דרום קוריאה מאוד אוהבת אותנו...
אגב, ביום שישי, טאה וג'ונגקוק היו בלייב בוורבס. ואז הייתה מעריצה שכתבה: free plastine, באותיות בוהקות ולבבות בצבעים של הדגל, ואף אחד כאלו לא כתב תגובה נוספת. ואז באותו הרגע הם הסתכלו על ההודעות שהארמי שלחו, וכמובן-ראו את התגובה האחרונה לגבי פלסטין. ופשוט, באותו הרגע, הם העיפו את המבט שלהם מהמסך, ראו שהם קראו בוודאות את ההודעה, והמבט היה כל כך אדיש וריק. זו הייתה הרגשה כל כך טובה. הם פשוט הסיתו את המבט שלהם. הם פשוט עשו סייד-אי לכל הקריאות: free plastine. ואז, טאה הביא קולה, ופשוט שתה! (קולה תומכת בישראל), ואני בטוחה שהוא שמע על כל הזעם שעשו עליו בגלל שעכשיו הוא שגריר קולה קולה ושהיא תומכת בישראל. וגם שמעתי ממשהי שאמרה שג'ימין אמר ישראל פעם אחת בלייב שהיה לו. ובלייב שהיה לביטיאס לא מזמן ביחד, אחרי השחרור שלהם מהצבא, הוא לבש חולצה שכתובה עליה ש' תנכית. בקיצור, רוב הראיות מצביעות על כך שהם תומכים בנו. (ככה אני חושבת לפחות)
שואל השאלה:
^שומעת את מלכה ,הייתי גם בלייב של jk והיו שם כמה אנשים שרשמו פרי פלסטין וראיתי שהוא ראה ופשוט לא התעניין בכלל ואפילו אחרי כמה שניות התגובות של בפרי פלסטין נמחקו כזה כאילו. דווחים עליהם . קיצר אני מאוהבת בו ובכל ביטיאס
אנונימית
כן וואי. זה הרגשה כל כך טובה לראות שהוא לא מתעניין, והמבט האדיש שלו לכל הקריאות של "free plastine" (וגם של טאה). אגב, לאחרונה יש כמה שעושים חרם על ג'ונגקוק, בגלל שהוא משתף פעולה עם מלא חברות שתומכות בישראל (^-^)
שואל השאלה:
שיעשו חרם וגם יקפצו מהחלון מקנאה. חצופים
אנונימית
שואל השאלה:
מה אסור ? ראיתי מלא סירטונים שכאילו מוכיחים שהוא אוהב פלסטין ולהפך .
אנונימית
מה הם יודעים הצימוקים האלה
הם לא מביעים דעות פוליטיות