33 תשובות
אחד היא לא שאלה על כדור היא שאלה על האבחון בכלל ושתיים לכל אחד זה עושה משהו אחר מה שזה עושה לך לא עושה למישהו אחר
מה אני לוקח מכיתה א' לא הכניס לשום דיכאון ולא היה לי הפרעות אכילה
שואל השאלה:
אבל מה הוא שואל? אני בלחץ
אבל מה הוא שואל? אני בלחץ
אנונימית
פשוט תעני על מה שהוא ישאל אותך
אם אני זוכרת הנירולוג שלי שאל איך אני בלימודים או מה הקושי ודברים כאלה אני לא זוכרת כל כך זה היה לפני כמעט שנתיים
לי עשו חקירה(המון שאלות) ופשוט התעצבנתי ולא הפסקתי לקום מהכיסא ונתנו לי
אל תהיה בלחץ יכול להיות שהוא אשאל אותך איך את בלימודים למה את חושבת שיש לך קשב וריכוז מה את מרגישה שקורה לך שאת לא מרוכזת דברים כאלה
תפסיקו להפחיד אותה מה שעושה לכם הכדור לא עושה לכולם
אני לוקחת כדור ואני בסדר גמור הציונים שלי ממש השתפרו בטירוף אני מפוקסת בטירוף וזה עושה לי רק טוב ולא קורה לי כלום אחרי הכדור אחרי הכדור נפתח התאבון אוכלת כמו שצריך בלי שום בעיות או הפרעות אכילה
אני לוקחת כדור לא לכולם זה עושה חרא
אחי אני לוקח מכיתה א' וזה חרטא זה לא דופק כלום ולא עושה כלום
מה זה קשור פשוט אל תפחיד בן אדם מי אמר שיהיה לה הפרעות אכילה ודיכאון
אח שלי רוב מי שאני מכיר שלוקח לא משפיע עליו בכלל ואף אחד לא מתמכר וזה לא לחיות זה נועד לעזור לנו ללמוד ומה אתה רוצה שנעשה עם זה שלמדת לשלוט בעצמך אני יודע לשוט בעצמי טוב מאוד וזה עדיין עוזר
הבנת הנקרא גם אני אמרתי בדיוק אותו דבר שזה לא עושה לכולם אותו דבר אתה פשוט מפחיד אותנ
שואל השאלה:
ובטוח לא ישקול אותי?
ובטוח לא ישקול אותי?
אנונימית
הוא לא אמור זה לא קשור למשקל
אני בת דבר ראשון דבר שני יותר ממך זה בטוח מה היא שאלה מה אתה עונה חכמולוג ממש זה לא ממכר בחיים לא שמעתי על בן שמכור לכדורים של קשב וריכוז יאללה
אני מכיתה א' לוקח ואף פעם לא התמכרתי וחברים שלי לוקחים ולא התמכרות אולי בך הבעיה אם התמכרת
זה לא נקרא התמכרות יש מלא שקונים את זה בצורה כזאת כי אין להם קשב וריכוז וזה שאתה מכיר אנשים כאלה לא אומר שכולם כאלה זה מהבועה שלך בן אדם אתה מביך את עצמך כרגע
סבבה אז אל תיקח מי עוצר אותך
הרס לי את החיים וואי וואי מי ישמע מה זה גרם לך?
עזוב אותו הוא לא מבין כלום זה סתם מדבר שטויות לא שווה
חחח אני חייב לדעת איך אנשים חושבים שזה ממכר
זה השפיע לי בציונים באופן טוב מאוד ויפה שלא הכפת לך ממישהו אחר אבל נותן עצות איך לא להתמכר
ריטלין la 90 מיליגרם, לקחתי פעם קונצרטא, ועוד משהו לא זוכר הריטלין היחיד שעזר לי
מכיר טיפה חבר לוקח
אז אל תיקח מי מפריע לך בן אדם
אח שלי ריטלין 90 מ"ג זה 15 שעות נשאר לי אני לומד בבית ספר 12 שעות ביום כאילו שאני חמור
מה אני יעשה אני בישיבה תיכונית וצריך משהו שיעסור
אני ישיבה תיכונית קוראים לה קרית נוער
ירושלים בית וגן
אף אחד לא מתמכר לזה חאלס עם השטויות האלה
מי אמר שהיא תיקח בכלל למה להלחיץ בן אדם היא כולה שאלה מה הרופא ישאל אותה בשביל לתת לה הפנייה לאבחון היא אפילו לא יודעת במאה אחוז אם יש לה או אין למה ישר להפחיד בן אדם על כדורים ואף אחד לא מתמכר לזה אתה אפילו לא יודע על מה אתה מדבר