10 תשובות
מתמודדים
בת כמה את?
צודקת בושה. תתבעי את ההורים שלך
אין מה להיות "עייפים מהחיים"
החיים הם דבר כל כך יפה
השאלה היא איך את מסתכלת עליהם
אני מקווה שתצאי מהמצב הזה
בהצלחה!
החיים הם דבר כל כך יפה
השאלה היא איך את מסתכלת עליהם
אני מקווה שתצאי מהמצב הזה
בהצלחה!
שואל השאלה:
^וואו אני ככ מנסה שאת לא מבינה
מדיטציות, תחביבים, פסיכולוגית
דברים חדשים
אבל לא יודעת משהו לא עובד
אני מאמינה שזה קשור לפחדים שלי ולדברים שאני עוד לא עשיתי
^וואו אני ככ מנסה שאת לא מבינה
מדיטציות, תחביבים, פסיכולוגית
דברים חדשים
אבל לא יודעת משהו לא עובד
אני מאמינה שזה קשור לפחדים שלי ולדברים שאני עוד לא עשיתי
אנונימית
בת כמה את שואלת השאלה, זה מאוד ישפיע על התשובה שיכולים לתת לך
שואל השאלה:
21
משוחררת
21
משוחררת
אנונימית
אה זה הכאפה של השחרור אין פה משהו out of the ordinary.
זה מאוד פשוט. יש לך כרגע שלושה אופציות עיקריות.
תדאגי לבריאות שלך, תתאמני, תאכלי בריא יותר ותשני מספיק.
תדאגי לפרנסה שלך, תעבדי בעבודה שמאפשרת לך לדאוג לבריאות שלך.
תלמדי כישרונות חדשים שיתנו לך קצת צבע לחיים האלו. ואם את רוצה לקחת את זה שלב קדימה תפתחי כישרונות שייצרו לך הכנסה גבוהה יותר. זה נשמע מסובך אבל זה מתחבר עם הזמן. תסמכי על אלוהים ועל התהליך אבל תעבדי כדי להתקדם בו.
זה מאוד פשוט. יש לך כרגע שלושה אופציות עיקריות.
תדאגי לבריאות שלך, תתאמני, תאכלי בריא יותר ותשני מספיק.
תדאגי לפרנסה שלך, תעבדי בעבודה שמאפשרת לך לדאוג לבריאות שלך.
תלמדי כישרונות חדשים שיתנו לך קצת צבע לחיים האלו. ואם את רוצה לקחת את זה שלב קדימה תפתחי כישרונות שייצרו לך הכנסה גבוהה יותר. זה נשמע מסובך אבל זה מתחבר עם הזמן. תסמכי על אלוהים ועל התהליך אבל תעבדי כדי להתקדם בו.
שואל השאלה:
אתה מאוד פרקטי
טוב אנסה
תודה
אתה מאוד פרקטי
טוב אנסה
תודה
אנונימית
היי,
קוראת את מה שהעלית ורוצה לכתוב לך..
נשמע שעולה בך תחושה גדולה של עייפות וכבדות.. אולי לא מובן לך למה את מרגישה כבר כיום כל כך סחוטה במקום להיות נמרצת ומלאת אנרגיה..
יכול להיות שבכלל הקונספט שנקרא חיים מעורר בך תהיות ושאלות.. ייתכן שאם היו שואלים אותך אם את רוצה להיוולד או לא, היית בוחרת שלא..
נשמע שאת מלאה במחשבות ובתחושות מורכבות.. לא תמיד קל להכיל אותן בתוכנו.. לפעמים שיתוף אדם קרוב אלינו בעולמנו הפנימי יכול להקל עלינו ולתת לנו נקודות מבט נוספות..
אם תרצי לשוחח על הדברים באנונימיות את מוזמנת לדבר איתנו בצ'אט או בווטסאפ סה"ר [סיוע והקשבה ברשת] מוזמנת לשתף ולפרוק כאוות נפשך.. מתנדבת או מתנדב יקשיבו, יתמכו וינסו כמה שיותר לעזור
מספר הווטסאפ- 055-9571399 וקישור לצ'אט נמצא בתחתית התגובה..
שלך,
מתנדבת סה"ר
קוראת את מה שהעלית ורוצה לכתוב לך..
נשמע שעולה בך תחושה גדולה של עייפות וכבדות.. אולי לא מובן לך למה את מרגישה כבר כיום כל כך סחוטה במקום להיות נמרצת ומלאת אנרגיה..
יכול להיות שבכלל הקונספט שנקרא חיים מעורר בך תהיות ושאלות.. ייתכן שאם היו שואלים אותך אם את רוצה להיוולד או לא, היית בוחרת שלא..
נשמע שאת מלאה במחשבות ובתחושות מורכבות.. לא תמיד קל להכיל אותן בתוכנו.. לפעמים שיתוף אדם קרוב אלינו בעולמנו הפנימי יכול להקל עלינו ולתת לנו נקודות מבט נוספות..
אם תרצי לשוחח על הדברים באנונימיות את מוזמנת לדבר איתנו בצ'אט או בווטסאפ סה"ר [סיוע והקשבה ברשת] מוזמנת לשתף ולפרוק כאוות נפשך.. מתנדבת או מתנדב יקשיבו, יתמכו וינסו כמה שיותר לעזור
מספר הווטסאפ- 055-9571399 וקישור לצ'אט נמצא בתחתית התגובה..
שלך,
מתנדבת סה"ר