3 תשובות
שואל השאלה:
אשמח שתפרטי לי יותר ותסבירי לי מה בדיוק חסר לך
אפליקציה נורמלית בדגש על נורמלית שאפשר לבצע בעזרתה פעולות מרחוק בטלפון, זה כזה הכרחי וכל האפליקציות נכות