8 תשובות
אף פעם לא הבנתי איך לשחק בזה
שנים לא שיחקתי
אהבתי את זה פעם
אהבתי את זה פעם
שיחקתי פעם
אחלה של משחק במיוחד עם חברים
אחלה של משחק במיוחד עם חברים
מאוד,
מזכיר לי את הקורונה
מזכיר לי את הקורונה
אמוגוס
שיחקתי עם חברים ואז כל פעם שלמשל אני הייתי רוצחת מי שנרצח היה רץ לספר למי שלידו שאני הרוצחת בקיצור או שהמישחק קקה או החברים שלי
אני בזמן האחרון חזרתי לשחק וזה ממש אחלה
הבעיה היחידה זה שקשה למצוא עם מי לשחק ולובים ציבוריים די משעממים
הבעיה היחידה זה שקשה למצוא עם מי לשחק ולובים ציבוריים די משעממים
כן עומר מאוד
באותו הנושא: