34 תשובות
1
אתה ממש לא קשור בזה זה קשור באופי של הבן אדם את כל הדברים האלה אפשר ללמוד בהמשך החיים
דנה
1
אנונימית
2
רות
1
אנונימי
אף אחת ממש אבל אם חייב אז 2 למרות שתארת את 1 הרבה יותר
רות קורצת לי יותר
למי היה יותר כסף זאת השאלה .
כנראה שהייתי הולכת על שניהן
כנראה שהייתי הולכת על שניהן
שואל השאלה:
למה לא דנה?
למה לא דנה?
רות
^ כי אני לא אוהב תימניות או בנות שהן חיית מסיבות
^ כי אני לא אוהב תימניות או בנות שהן חיית מסיבות
אנונימי
אפשר פרחים
חננה
1, רישיון תמיד אפשר להשיג
1
2. זה נשמע שמאוד כיף איתה.
אנונימית
2 עם הייתי בן כמובן אבל עם הייתי רוצה קשר יותר רציני הייתי כנראה הולכת על 1
אנונימית
דנה
2 כי אני מופנמת ממש ואני צריכה שהצד השני יהיה מוחצן יותר ממני כדי שזה יתקדם
עובר צד
שתי האופציות אפשריות וזה תלוי בעוד הרבה פרטים נוספים שהם קריטיים לקשר.
בתור בת אם הייתי בן דנה
אנונימית
לפי איך שתיארת את זה אני מנחשת שאת זאת דנה
אנונימית
שואל השאלה:
^ לא אני זכר
^ לא אני זכר
שתיהן טובות
אני הייתי הולכת על דנה
אני הייתי הולכת על דנה
2, מאוד קשה לי עם הצד השני שאמרת
התיאורים האלה לא אומרים ממש משהו אבל נראלי רות, כי נשמעת יותר רצינית ופחות אוהבת כאלה שבמסיבות המון. אני גם לא כזאת.
באותו הנושא: