25 תשובות
אין קישור
אנונימית
לא.
שואל השאלה:
כן סליחה שמתי^^
פחות אהבתי
שואל השאלה:
והשחור?
גם לא
מרגיש לי שערס היה בוחר בזה
לא.
שואל השאלה:
אוףף
שואל השאלה:
^^בסדר חיים שלי הבנו שאת לא אוהבת❤
שאלת גם על התיק השחור למקרה ששכחת, לא להתעצבן.
שואל השאלה:
טוב.
מזעזע
שואל השאלה:
איזה מבאסיםם אמרו לי שהוא יפה
שניהם מזעזעים
אנונימית
הם סבבה אבל לערסיםאם את אוהבת תיקני ראיתי שקונים כאלה תמיד היו אנשים עם תיקים של נייק חיים פעם אחת
השחור עדיף מהאדום קחי אותו
אנונימית
וואי מהמם אהבתי
אנונימית
וואלה לדעתי שחור כי זה יתאים לה לכל בגד
שואל השאלה:
טוב שומעים נראלי אתם צודקים הוא לא וואו אני פשוט אקנה את הנייק הבייסיק השחור
^^כן אחי טוב גם אני הולכת עם כזה
אנונימית